Minden előírást betartva zajlottak az események, mégis megdöbbentő módon bántak a családdal az étteremben. Ez a gyakorlat felháborítóan elterjedt, és sürgős figyelmet érdemel.


Az anyuka az internethez fordult segítségért, alig találta a szavakat, annyira ledöbbent.

Napjainkban egyre többen osztják meg az interneten, hogy az étterem látogatásuk inkább feszültséget okoz, mintsem pihenést nyújt. A gyorséttermek és kávézók világában megjelentek az önkiszolgáló kioszkok, így a kiszolgálás személytelenebbé vált, ám a borravaló még mindig elvárás maradt. Egy középkorú hölgy története tökéletesen illusztrálja, milyen zavarba ejtő szituációkhoz vezethet ez a furcsa ellentmondás.

A nő egy családi ebédre érkezett - férjével, gyerekeivel és anyósával - egy népszerű étterembe. A pultnál senki sem volt, így a személyzet a kioszkhoz irányította őket.

A rendelésük végösszege 84 dollár (körülbelül 28 ezer forint) lett, és a képernyő automatikusan felajánlott egy 20 dolláros (kb. 6600 forint) borravalót.

Bevallom, a helyzet számomra nem volt teljesen világos. Kinek is adnék borravalót? Hiszen mindent mi magunk intéztünk: mi rendeltük meg az ételt, mi töltöttük meg a poharakat, és mi magunk dobtuk ki a szemetet is.

- írta később az asszony, aki végül a "nincs borravaló" lehetőséget választotta.

Related posts