Rogán Barbara és Várkonyi Andrea szívéhez közel álló márkává vált a globális luxusipar csúcsát jelentő, legmagasabb értékkel bíró vállalat.

Kedden a rivális Hermès megelőzte az LVMH-t, ezzel a híres luxusmárka-csoport, amely magában foglalja a Dior, Louis Vuitton, Tiffany & Co. és Sephora brandeket, elveszítette a legnagyobb európai luxusvállalat címét. Az esemény jelentős fordulatot jelent a luxusiparban, hiszen az LVMH hosszú időn keresztül dominálta ezt a szegmenst.
Az LVMH első negyedévi teljesítménye nem felelt meg a piaci várakozásoknak. A CNN jelentése szerint az amerikai vásárlók óvatosabbá váltak, míg a kínai piacon is gyenge eladások tapasztalhatók.
Az LVMH részvényei 7%-os visszaesést mutattak, ami a vállalat piaci értékét 246 milliárd euróra csökkentette. Ezzel szemben a Hermès piaci kapitalizációja 247 milliárd euróra emelkedett, így a luxusipar két óriása közötti versenyben a Hermès egy hajszálnyival, de megelőzte az LVMH-t.
A Hermès neve szinte egybeforrt a lélegzetelállítóan drága Birkin táskákkal, amelyek ára alsó hangon 10 ezer dollártól (körülbelül 3,5 millió forinttól) kezdődik. Magyarországon ezek a luxuscikkek leginkább a NER-feleségek révén váltak közismertté, hiszen például Várkonyi Andrea is büszkén viselte már az ikonikus darabot. Legutóbb pedig Rogán Barbara, Rogán Antal felesége, egy gyémántokkal díszített krokodilbőr Birkinnel tűnt fel, amelynek értéke eléri a 120 millió forintot. A legutóbbi kormányinfón Gulyás Gergely kérdezett rá erre a témára, és Rogán Antal kijelentette, hogy "ez hazugság". Arra utalt, hogy a felesége által viselt ruhák, táskák és ékszerek nem az ő tulajdonában állnak. Azóta azonban továbbra is rejtély marad, hogy kinek a birtokában vannak ezek a fényűző holmik.