A Super Bowl alatt egy félperces reklám ára már nyolcmillió dollárra rúg, ami igazán figyelemre méltó összeg.


Az 59. Super Bowl körüli izgalom már most érezhető, hiszen a szakértők előrejelzései szerint a nézőszám ismét történelmi magasságokba emelkedik. A várakozások szerint legalább 120 millió ember kapcsolódik majd be a Philadelphia Eagles és a címvédő Kansas City Chiefs összecsapásába, amely a lenyűgöző New Orleans-i Caesars Superdome-ban zajlik majd. Tavaly a nézők száma elérte a 123,7 milliót, így szinte minden harmadik amerikai a finálét követte figyelemmel. Az esemény tehát nemcsak sportélmény, hanem társadalmi jelenség is, mely összeköti az embereket egy felejthetetlen pillanatban.

A hirdetések ára ismét az egekbe szökik, hiszen a vállalatoknak most egy lenyűgöző, nyolcmillió dolláros tarifát kell megfizetniük. Ez a rekordösszeg drámaian meghaladja a tavalyi hétmilliós költséget, amelyért "csupán" 30 másodpercnyi reklámidőt vásárolhattak.

A Kansas csapata most már harmadik alkalommal léphet a nagydöntő porondjára, és ezzel sporttörténelmet írhat, hiszen ők lehetnek az első egyesület, aki egymás után háromszor nyeri el a sportág legjelentősebb trófeáját. Ezzel szemben a Philadelphia csapatának az elmúlt három évben ez a második alkalom, hogy a nagydöntőbe jutott, és 2023-ban éppen a Kansas ellen szenvedtek vereséget.

Related posts