Közeleg a BT és az OTP Bank fúziója – mit érdemes szem előtt tartaniuk az ügyfeleknek?

Az intézmény ismét fontos információkat közölt az ügyfelekkel az OTP Bank termékeinek és szolgáltatásainak elérhetőségével kapcsolatban a 2025. február 28. és március 2. közötti periódusra vonatkozóan. Emlékeztetnek, hogy a Transilvania Bank (Banca Transilvania, BT) és az OTP Bank február 28-án egyesül, ezért a fentebb említett periódusban a két bank fúziójával kapcsolatos technikai műveletekre kerül sor. Ezért az ügyfelek február 28-án, pénteken 12 óráig végezhetnek banki műveleteket az OTP Bank fiókjaiban vagy alkalmazásain keresztül. Az OTP Bank által kibocsátott bankkártyák március 1-jén, szombaton 21.30-ig fognak működni.
Az OTP Bank ügyfelei számára izgalmas változások várnak március 2-án, vasárnap 7 órától, amikor is elérhetik a Transilvania Bank által kibocsátott, az OTP Bank kártyáit helyettesítő új bankkártyákat. Ezt követően, március 3-tól, hétfőtől a BT további termékei és szolgáltatásai is rendelkezésre állnak az OTP Bank ügyfelei számára. A részletes információk és a szolgáltatásokhoz való hozzáférés módja a https://www.bancatransilvania.ro/otpbankromania weboldalon találhatóak.
Az OTP Bank integrációja a BT-be immár a célegyenesben jár, ezért a bank felhívja ügyfelei figyelmét, hogy időben vegyék át az új bankkártyájukat, amelyet a BT bocsát ki, és amely hamarosan leváltja az OTP Bank kártyát. Fontos, hogy az aktiválás után fokozottan figyeljenek a lehetséges csalási kísérletekre. Az ügyfelek a BT hivatalos weboldalán számos információt találhatnak arról, hogy melyik BT/OTP Bank fiókban vagy kirendeltségen vehetik át új bankkártyájukat.
Ahhoz, hogy az ügyfelek a BT-bankkártyát március 2-án reggel 7 órától kezdve használhassák, legyen szó akár fizikai, akár digitális tranzakciókról (a BT Pay alkalmazás révén), elengedhetetlen a bankkártya aktiválása a BT bármelyik ATM-jén. Az alkalmazás könnyedén letölthető az internetről, például a Google Play, App Store vagy Huawei App Gallery platformokon.
A két pénzintézet arra figyelmeztet, hogy a közeljövőben különös éberséggel kell kezelniük azokat az információkat, amelyek a bankok integrációjával és fúziójával kapcsolatosak. Fontos, hogy az ügyfelek tisztában legyenek azzal, hogy csalók különböző módszerekkel próbálják majd utánozni a BT és az OTP Bank hivatalos kommunikációját, így potenciálisan veszélybe sodorva a személyes adataikat. Mindig tartsuk szem előtt, hogy a bankok soha nem kérik el bankszámlainformációinkat, bejelentkezési adatainkat vagy kártyaadatainkat. Emellett nem kérik, hogy végezzünk átutalásokat vagy kifizetéseket, és soha nem kérnek tőlünk személyes vagy pénzügyi információkat, ha hivatkozásokra kattintunk. Fontos, hogy ne töltsünk le olyan alkalmazásokat, amelyek távoli hozzáférést biztosítanak a telefonunkhoz vagy számítógépünkhöz, hiszen ez komoly biztonsági kockázatot jelenthet.
A Contact Center & Customer Care BT csapata örömmel áll rendelkezésére! Lépjen velünk kapcsolatba a következő telefonszámokon: 0800 800 881 vagy 0264 308 014. E-mailen is elérhet minket az [email protected] címen. Szolgáltatásaink román, angol és magyar nyelven érhetők el, hogy mindenki számára könnyen hozzáférhető legyen a támogatás.