A Volkswagen legújabb GTI-je most egy egészen új megközelítéssel érkezik: farmotoros konfigurációval. Ez az innovatív megoldás nemcsak a teljesítményt növeli, hanem egyedi vezetési élményt is kínál, amelyet a sportautók rajongói garantáltan értékelni fogn


Rövidesen debütál egy új VW elektromos autó, amely még az ID.3 GTX-nél is erősebb teljesítménnyel büszkélkedhet.

A Volkswagen 2021 tavaszán bemutatta az ID.3 villanyautó sportos csúcsmodelljének ígéretes előfutárát, egy 333 lóerős, duplamotoros összkerékhajtású prototípust. Az ID.X néven ismert jármű lenyűgöző 5,3 másodperces gyorsulással büszkélkedhet 0-ról 100 km/h-ra. Tavaly márciusban az ID.3 GTX Performance néven debütált a sorozatgyártásra érett végleges változata, amely még inkább kiemeli a Volkswagen elkötelezettségét a villanyautók sportos jövője iránt.

A valaha készült legsportosabb elektromos VW-ként jegyzett modell hátsó kerekeit 326 lóerő gyötri, és a legfrissebb híradások arról szólnak, hogy hamarosan érkezhet egy még ennél is potensebb szupersportos új ID.3.

A várhatóan ID.3 GTI néven debütáló újdonság lenyűgöző 340 lóerős teljesítménnyel büszkélkedhet. Ezen kívül a modell kiemelkedő jellemzője a precízen hangolt kormányzás és a továbbfejlesztett adaptív sportfutómű, amelyek egyedülálló vezetési élményt kínálnak.

Egyelőre nem tudni, hogy az ID.3 GTI mennyivel lesz gyorsabb az ID.3 GTX-nél, mely Magyarországon 25 millió forinton nyitó modell 5,7 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra, a végsebessége pedig 200 km/h-ra van korlátozva.

Related posts