Kapócs Zsókát sajnos csúnyán megvezették, és ennek következtében jelentős anyagi veszteséget szenvedett el.

Jelentős pénzösszeget csaltak ki az egykori szépségkirálynőtől.
Csúnyán átverték Kapócs Zsókát. A virágkötőként és lakberendezőként dolgozó exszépségkirálynő online vásárolt, és beleszaladt egy csalók által üzemeltetett webshopba. Elköltött 120 ezer forintot, ám cserébe nem kapott semmit - írja a story.hu.
"Felfedeztem a weboldalt, és azonnal egy rendkívül igényes webshopot láttam. Egy pillanatra sem merült fel bennem, hogy esetleg csalásról lenne szó" - mesélte Kapócs Zsóka, aki végül gyanút fogott, amikor a vásárlás után napokkal sem érkezett meg a visszaigazoló e-mail. Amikor pedig megpróbálta felvenni a kapcsolatot a bolt ügyfélszolgálatával a weboldalon feltüntetett telefonszámon, hamar kiderült, hogy átverés áldozatává vált. "Egy angol férfi vette fel a telefont, és azt mondta angolul, hogy ez egy csalás, mert már Belgiumból is hívták" - panaszkodott.
Mivel az online vásárlás során a banki információi esetleg a csalók birtokába juthattak, ezért új bankkártyát kellett igényelnie. Jelenleg még nem tisztázott, hogy a bankja kártalanítja-e őt a történtek miatt.
Kálváriája nyomán arra hívta fel a figyelmet a közösségi oldalán, hogy mindig figyeljünk oda, milyen felületen és kiknek adjuk meg a banki adataikat.
Tóth Gabi nemrégiben egy szomorú tapasztalatot élt át, amikor egy online csaló komoly pénzösszeggel károsította meg. Az énekesnő egy Facebook-csoporton keresztül szeretett volna népviseleti ruhákat beszerezni, de sajnos az "eladó" átverte őt. A csaló több mint százezer forintot csalt el Tóth Gabitól, miután az énekesnő három mellény árát utalta el neki. A csaló azonban azonnal eltűnt, amint megkapta a pénzt. Tóth Gabi meglepetésére, hiszen korábban már sokszor vásárolt a csoportban, és sosem tapasztalt hasonló csalást.