A Lidl hatalmasat alakított, hiszen a Tisza cipőnél is nagyobb szenzációt keltett az új termékének bevezetésével. Az emberek máris megrohamozzák a boltokat, hogy megszerezzék ezt az izgalmas újdonságot!

A Lidl megint megcsinálta, érkezik az újabb kultikus termék.
A Lidl mára már jóval túllépett az olcsó élelmiszerbolt-képzetén. A világ egyik legjelentősebb kiskereskedelmi szereplőjévé nőtte ki magát, amely több ezer üzletében nap mint nap milliókat szolgál ki, Európától Amerikáig. Az üzleti modellje egyszerű, de rendkívül hatékony: kiváló minőség, megfizethető árak és gyors alkalmazkodás a vásárlói igényekhez.
A német diszkontlánc stratégiája valóban figyelemre méltó, hiszen saját márkás termékeivel olyan területekre is belép, amelyek első pillantásra távolinak tűnnek egy tipikus diszkonttól. Ennek köszönhetően a kínálat jelentősen túllép az alapvető élelmiszerek határain, és nem ritkán meglepő helyzetekben bukkannak fel valódi slágertermékek.